Oude! Weblog van Henk Medema

december 20, 2013

Kijk: medema is zichzelf weer, nu ook virtueel!

Filed under: Uncategorized — henkmedema @ 10:37 am

Probeer niet op ieder slagveld te strijden. Doe niet mee aan elk spel. Wordt geen deelnemer in elk debat. Zing en dans niet in iedere wedstrijd.

Een goede raad die mijn goede vriend @stephanjoubert uit Zuid-Afrika in een tweet aan z’n volgers gaf. Om er in een andere blog nog weer aan toe te voegen: ik wil niet op zoek gaan naar aantallen volgers, maar ik wil Jezus volgen.

Zo is het, ik sluit me daarbij aan. En als je me wilt volgen…

Beetje later dan verwacht, maar na driekwart jaar is www.medema.nl weer in de virtuele wereld te vinden. Niet meer als website van ‘de’ uitgeverij, die nu door Arie Kok als uitgever wordt bestuurd, binnen Jongbloed Uitgeversgroep. Op deze website ben ik gewoon mezelf, niet meer en niet minder.

 

Lees welke wegen ik vermoed. Een punt: netwerken. Een lijn: media. En een cirkel: de kring van Gods Geest.

Kunnen we samen iets doen? – let’s go4it!

 

In ieder geval: let’s go. Als God een groen verkeerslicht op je weg plaatst, moet je niet blijven wachten.

 

http://www.medema.nl

Geef een reactie »

Nog geen reacties

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

